Καθαρισμός Χαλιών
Καθαρισμός Χαλιών – Νέα Ζωή στα Χαλιά Σας
Γιατί να επιλέξετε τον επαγγελματικό καθαρισμό μας;
Με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στον καθαρισμό χαλιών, η OceanClean εγγυάται:
Απόλυτη Αφαίρεση Σκόνης & Βρωμιάς
Χρησιμοποιούμε προηγμένα μηχανήματα τινάγματος και φυγοκεντρικά στεγνωτήρια που εξασφαλίζουν βαθύ καθαρισμό, χωρίς να φθείρουν τις ίνες του χαλιού.Βιολογικός Καθαρισμός & Απολύμανση
Με πιστοποιημένα απορρυπαντικά φιλικά προς το περιβάλλον και το δέρμα, εξουδετερώνουμε βακτήρια, μούχλα και ακάρεα, για απόλυτη υγιεινή.Εξειδικευμένη Φροντίδα για Κάθε Τύπο Χαλιού
Χειροποίητα, μεταξωτά, φλοκάτες, ψάθες ή μηχανής – προσαρμόζουμε τη μέθοδο (υγρός σωληνωτός, στεγνός καθαρισμός, ατμοκαθαρισμός) ώστε να σεβόμαστε τα ιδιαίτερα υλικά και χρώματα.
Διαδικασία Καθαρισμού Χαλιών μας Βήμα-βήμα
Παραλαβή & Ταξινόμηση
Δωρεάν παραλαβή από την πόρτα σας. Κατηγοριοποιούμε τα χαλιά ανά τύπο και ανάγκη φροντίδας.Τίναγμα & Πρόπλυση
Τίναγμα με ειδικές μηχανές για να αφαιρεθούν οι ελεύθερες σκόνες. Πρόπλυση για προετοιμασία πριν το κύριο πλύσιμο.Κύριο Πλύσιμο
Υγρός καθαρισμός με υποαλλεργικά απορρυπαντικά και βούρτσισμα σε ελεγχόμενη θερμοκρασία.Ξέβγαλμα & Στέγνωμα
Τεχνολογία φυγοκέντρου και ειδικά στεγνωτήρια για γρήγορο στέγνωμα χωρίς φθορά.Έλεγχος Ποιότητας & Συσκευασία
Επιθεώρηση ίνα-ίνα, διόρθωση περιθωρίων/κρόσων εφόσον χρειάζεται, και κολλάρισμα/πλαστικοποίηση για προστασία.Δωρεάν Παράδοση & Φύλαξη
Παράδοση στο χώρο σας ή – κατόπιν ζήτησης – αποθήκευση σε ασφαλή χώρο χωρίς χρέωση.
Τι Κερδίζετε με τον Καθαρισμό Χαλιών μας
Λάμψη και Ζωντάνια Χρωμάτων όπως την πρώτη μέρα που τα αγοράσατε
Μακροζωία: τακτικός επαγγελματικός καθαρισμός προστατεύει από πρόωρη φθορά
Υγιεινό Περιβάλλον: ιδανικό για σπίτια με παιδιά ή αλλεργικά άτομα
–10% στον πρώτο σας καθαρισμό χαλιών!
Καινούριος πελάτης; Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας και λάβετε -10% στον καθαρισμό χαλιών!
Δωρεάν Παραλαβή & Παράδοση Χαλιών
Συχνές Ερωτήσεις / FAQ
1. Πόσο συχνά χρειάζεται να κάνω επαγγελματικό καθαρισμό στα χαλιά μου;
Συνιστούμε τον επαγγελματικό καθαρισμό κάθε 12–18 μήνες, ανάλογα με την επισκεψιμότητα και τη χρήση του χώρου. Σε σπίτια με ζωάκια ή παιδιά, ή σε σημεία υψηλής κίνησης (π.χ. σαλόνι, είσοδος), καλό είναι να γίνεται κάθε 6–12 μήνες για καλύτερη διατήρηση της υγιεινής και της ζωής των ινών.
2. Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε βιοκαθαρισμό και συμβατικό καθαρισμό χαλιών;
Συμβατικός καθαρισμός: Χρησιμοποιεί τυπικά απορρυπαντικά και νερό για καθαρισμό λεκέδων και βρωμιάς.
Βιοκαθαρισμός: Εφαρμόζουμε υποαλλεργικά, οικολογικά απορρυπαντικά και ειδικές τεχνικές (π.χ. UV απολύμανση, ατμοκαθαρισμός) για αφαίρεση ακάρεων, βακτηρίων και μούχλας, χωρίς να επιβαρύνεται το περιβάλλον ή οι ίνες του χαλιού.
3. Πώς διατηρώ το χαλί μου φρέσκο ανάμεσα στις επισκέψεις καθαρισμού;
Αναταράξτε το χαλί περιοδικά με ελαφρύ τινάγμα ή σκούπισμα.
Χρησιμοποιήστε λύσεις spot cleaning (σπρέι ή ειδικές μαντηλάκια) σε μικρούς λεκέδες άμεσα.
Περιστασιακά αφήστε το στον ήλιο για λίγες ώρες (αν δεν πρόκειται για ευαίσθητα υλικά).
Τοποθετήστε υποστρώματα ή χαλάκια εισόδου σε σημεία εισόδου για να περιοριστεί η βρωμιά.
4. Τι κάνετε για να αντιμετωπίσετε επίμονους λεκέδες από κατοικίδια ή κρασί;
Πριν από το κύριο πλύσιμο εφαρμόζουμε ειδικές προ-επεξεργασίες:
Για λεκέδες κρασιού/καφέ: ένζυμα και οξειδωτικά απορρυπαντικά.
Για λεκέδες κατοικίδιων: αποστειρωτικά σπρέι και αφροί που διασπούν τις πρωτεΐνες.
Αν ο λεκές είναι πολυετής ή εξαιρετικά επίμονος, ενημερώνουμε τον πελάτη και προτείνουμε το κατάλληλο σχέδιο δράσης (π.χ. επαναληπτικός βιοκαθαρισμός).
5. Υπάρχει εγγύηση για την ποιότητα του καθαρισμού και πώς λειτουργεί;
Ναι. Εγγυόμαστε ικανοποίηση 100%:
Κάθε χαλί ελέγχεται προσεκτικά μετά τον καθαρισμό.
Αν διαπιστώσετε ότι δεν είναι απόλυτα καθαρό ή υπάρχει υπολειπόμενος λεκές, φέρτε το ξανά και θα το επανεπεξεργαστούμε χωρίς επιπλέον χρέωση.
Η εγγύηση ισχύει μέσα σε 14 ημέρες από την παράδοση.
Για λεκέδες κρασιού/καφέ: ένζυμα και οξειδωτικά απορρυπαντικά.
Για λεκέδες κατοικίδιων: αποστειρωτικά σπρέι και αφροί που διασπούν τις πρωτεΐνες.
Αν ο λεκές είναι πολυετής ή εξαιρετικά επίμονος, ενημερώνουμε τον πελάτη και προτείνουμε το κατάλληλο σχέδιο δράσης (π.χ. επαναληπτικός βιοκαθαρισμός).